با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران
بررسی تأثیر آموزش محیط زیست مبتنی بر تئوری ارتباط‌گرایی بر میزان یادگیری و ارتباط با طبیعت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

اکرم کلانتری؛ بهمن سعیدی‌پور

دوره 4، شماره 3 ، خرداد 1395، ، صفحه 5-11

چکیده
  این مقاله به بررسی تأثیر آموزش محیط زیست مبتنی بر تئوری ارتباط­گرایی بر میزان یادگیری مفاهیم محیط زیستی و ارتباط با طبیعت دانش ­آموزان پایه ششم ابتدایی می ­پردازد. روش پژوهش در این مطالعه، شبه آزمایشی با پیش آزمون ـ پس آزمون و گروه کنترل می­باشد که با استفاده از نمونه­ گیری خوشه ­ای تصادفی، تعداد 55 نفر از دانش ­آموزان دختر ...  بیشتر