با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران
مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی

ملوک خادمی اشکذری؛ ناهید مفردنژاد

دوره 7، شماره 3 ، خرداد 1398، ، صفحه 23-34

https://doi.org/10.30473/ee.2019.5805

چکیده
   هدف پژوهش حاضر مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی بود. این پژوهش، توصیفی از نوع پس رویدادی بوده و از جامعه آماری دانش آموزان 7 تا 11 ساله مدارس طبیعت و عادی استان تهران در سال تحصیلی 95-96 نمونه‌ای 55 نفری با روش نمونه‌گیری هدفمند از بین کودکان مدارس طبیعت ...  بیشتر