با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران
بررسی تأثیر تعهد به مسئولیت اجتماعی و بازاریابی سبز بر عملکرد محیط‌زیستی شرکت‌ها

زهرا فتوره‌چی؛ زهرا پورامینی؛ لیلا سلمانزاده

دوره 9، شماره 1 ، آذر 1399، ، صفحه 95-108

https://doi.org/10.30473/ee.2020.7229

چکیده
  بروز مسائل و مشکلات زیست‌محیطی در میان شرکت­های تولیدی ازجمله شرکت آرتاویل تایر اردبیل، ضرورت توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها را  فراتر از ارائه خدمات و تهیه کالا می‌داند. ازاین‌رو این مقاله با هدف بررسی ادبیات مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکتی و بازاریابی سبز و تجزیه و تحلیل نقش این دو عامل در عملکرد محیط‌زیستی انجام شده است ...  بیشتر