با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران
آموزش محیط زیست
بررسی میزان تأثیرآموزش‌های غیررسمی برآگاهی‌های محیط‌زیستی تورگردانان طبیعت‌گردی (مطالعه موردی: استان گیلان)

محمد رضوانی؛ مهدی نوجوان؛ افـروز اخـتیاری رودسری

دوره 2، شماره 5 ، آبان 1392، ، صفحه 39-52

چکیده
  در سال­های اخیر به دلیل تخریب و از بین رفتن منابع طبیعی خاص و برای جلوگیری از گسترش تخریبات و حفاظت از منابع موجود، اکثر جوامع به روش­های آموزشی گرایش پیدا کرده و حفاظت پایدار را در گرو آن می­دانند. لذا هدف از این تحقیق، بررسی ملاحظات محیط­زیستی موجود در آموزش­های غیر رسمی ارائه شده به تورگردانان و انطباق آنها با معیارهای محیط­زیستی ...  بیشتر