آ
-
آلودگی خاک
تحلیلی بر روشها و فناوریهای بهبوددهنده پاکسازی الکتروکینتیک در خاکهای آلوده به منظور دستیابی به فناوری سبز، گامی نوین در توسعه پایدار محیطزیستی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 71-86]
-
آموزش الکترونیکی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزشهای ضمن خدمت کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-142]
-
آموزش انفرادی
اثربخشی روش آموزشیSTAD در یادگیری مباحث محیطزیستی در دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-70]
-
آموزش پایدار
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 19-36]
-
آموزش غیررسمی
واکاوی کاربرد ویژگیهای آموزش غیررسمی در فعالیتهای ترویجی: موردمطالعه مروجان کشاورزی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 37-48]
-
آموزش مجازی
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
آموزش محیطزیست
نحوه گنجاندن عناوین آموزش محیطزیست در کتابهای درسی دوره متوسطه ایران و اولویتبندی عناوین مغفول [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 9-18]
-
آموزش محیطزیست
مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
آموزش محیطزیستی
آموزش محیطزیست و شعر معاصر فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
آموزشهای ضمن خدمت
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزشهای ضمن خدمت کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-142]
ا
-
اخلاق محیطزیستی
تبیین رفتار محیطزیستی کشاورزان گندمکار آبی: کاربرد تئوری ارزش-اعتقاد-هنجار [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 35-46]
-
ارتباطات محیطزیستی
تحلیلی بر روشها و فناوریهای بهبوددهنده پاکسازی الکتروکینتیک در خاکهای آلوده به منظور دستیابی به فناوری سبز، گامی نوین در توسعه پایدار محیطزیستی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 71-86]
-
ارزشهای محیطزیستی
رابطه ارزشهای محیطزیستی با عزتنفس و متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 47-58]
-
استان گلستان
واکاوی کاربرد ویژگیهای آموزش غیررسمی در فعالیتهای ترویجی: موردمطالعه مروجان کشاورزی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 37-48]
-
استراتژیهای محیطزیستی پیشگیرانه
یکپارچگی مشارکت کارکنان با عملکرد محیطی با توجه به نقش استراتژیهای پیشگیرانه و دیدگاه مشترک (کارمندان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 115-128]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 115-126]
-
الگو
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 115-126]
-
الگوی آموزش الکترونیکی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزشهای ضمن خدمت کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-142]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 23-34]
-
انگیزش درونی
رفتارهای فرا محیطی کارکنان، رهبری تحولگرا و نقش واسط انگیزش درونی (موردمطالعه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 9-20]
-
انگیزه سلامت
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
انواع تعامل
مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
اولویتبندی
نحوه گنجاندن عناوین آموزش محیطزیست در کتابهای درسی دوره متوسطه ایران و اولویتبندی عناوین مغفول [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 9-18]
ب
-
باغات مرکبات
مدلیابی اثربخشی منابع اطلاعاتی و کانالهای ارتباطی بر رفتار عملیات مناسب کشاورزی (GAP) در راستای توسعه پایدار باغات [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 71-88]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 115-126]
-
بستهبندی محصول
عوامل مؤثر بر ادراک مصرفکننده از قابلیت استفاده مجدد بستهبندی محصول(موردمطالعه: مصرفکنندگان شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 115-126]
پ
-
پایداری
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 19-36]
-
پایداری اجتماعی
توسعه پایدار در پرتو انتخاب معیار برتر مسئولیت اجتماعی از دیدگاه خبرگان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 77-90]
-
پادکست
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
پایش اثربخشی
اثربخشی روش آموزشیSTAD در یادگیری مباحث محیطزیستی در دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-70]
-
پاکسازی الکتروکینتیک
تحلیلی بر روشها و فناوریهای بهبوددهنده پاکسازی الکتروکینتیک در خاکهای آلوده به منظور دستیابی به فناوری سبز، گامی نوین در توسعه پایدار محیطزیستی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 71-86]
-
پدیدههای ناملموس
نقش رسانههای دیداری پدیدههای غیرملموس جغرافیا بر سطوح یادگیری حیطه شناختی و عاطفی در دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 29-38]
ت
-
تجربیات پیشین محیطزیستی
رابطه بین عوامل اجتماعی و روانشناختی با رفتار صرفهجویی انرژی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
تفکر سیستمی
رابطه بین رفتار محیطزیستی با میزان تفکر سیستمی و مسئولیتپذیری اجتماعی (موردمطالعه: کارکنان محیطزیست خراسان شمالی) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 89-102]
-
تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 127-142]
-
تنوعزیستی
بررسی فهم دانشجویان رشتههای کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه رازی از تنوعزیستی و عوامل مؤثر بر آن [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 39-48]
-
توسعه پایدار
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 19-36]
-
توسعه پایدار
تحلیلی بر روشها و فناوریهای بهبوددهنده پاکسازی الکتروکینتیک در خاکهای آلوده به منظور دستیابی به فناوری سبز، گامی نوین در توسعه پایدار محیطزیستی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 71-86]
-
توسعه پایدار
اهداف، انگیزهها و موانع توسعه کشاورزی ارگانیک در شهرستان روانسر [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 63-76]
-
توسعه پایدار
توسعه پایدار در پرتو انتخاب معیار برتر مسئولیت اجتماعی از دیدگاه خبرگان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 77-90]
-
توسعه پایدار
مدلیابی اثربخشی منابع اطلاعاتی و کانالهای ارتباطی بر رفتار عملیات مناسب کشاورزی (GAP) در راستای توسعه پایدار باغات [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 71-88]
-
تئوری رفتار برنامهریزیشده
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
تئوری رفتار برنامهریزیشده
عوامل مؤثر بر مصرف سبز بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده ( مورد مطالعه: شهروندان شهر قزوین) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 59-70]
ح
-
حساسیت به قابل بازیافت بودن بستهبندی
عوامل مؤثر بر ادراک مصرفکننده از قابلیت استفاده مجدد بستهبندی محصول(موردمطالعه: مصرفکنندگان شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 115-126]
-
حیطه شناختی
نقش رسانههای دیداری پدیدههای غیرملموس جغرافیا بر سطوح یادگیری حیطه شناختی و عاطفی در دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 29-38]
-
حفاظت
نقش مجراهای آموزشی در بهبود مشارکت روستاییان در طرحهای حفاظت از محیطزیست (مورد مطالعه: شهرستان دیواندره) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 9-22]
-
حقوق اسلامی
نقش قاعده فقهی لاضرر در مدیریت بحرانهای محیطزیستی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 127-146]
د
-
دانش آموزان
رابطه بین عوامل اجتماعی و روانشناختی با رفتار صرفهجویی انرژی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
دانشجویان
بررسی فهم دانشجویان رشتههای کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه رازی از تنوعزیستی و عوامل مؤثر بر آن [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 39-48]
-
دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
دانش محیطزیستی
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 127-142]
-
دانش محیطزیستی
رابطه بین عوامل اجتماعی و روانشناختی با رفتار صرفهجویی انرژی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
دیدگاه مشترک محیطزیستی
یکپارچگی مشارکت کارکنان با عملکرد محیطی با توجه به نقش استراتژیهای پیشگیرانه و دیدگاه مشترک (کارمندان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 115-128]
-
دینداری
نگرش محیطزیستی و ارتباط آن با میزان دینداری در نورآباد ممسنی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-102]
-
دهستان شهیدآباد
تبیین رفتار محیطزیستی کشاورزان گندمکار آبی: کاربرد تئوری ارزش-اعتقاد-هنجار [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 35-46]
ر
-
رسانههای جمعی
بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانههای جمعی با نگرش محیطزیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران) [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
رسانههای دیداری
نقش رسانههای دیداری پدیدههای غیرملموس جغرافیا بر سطوح یادگیری حیطه شناختی و عاطفی در دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 29-38]
-
رضایت گردشگر
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 127-142]
-
رفتار اجتماعی
مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 23-34]
-
رفتار صرفهجویی انرژی
رابطه بین عوامل اجتماعی و روانشناختی با رفتار صرفهجویی انرژی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
رفتار محیطزیستی
تبیین رفتار محیطزیستی کشاورزان گندمکار آبی: کاربرد تئوری ارزش-اعتقاد-هنجار [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 35-46]
-
رفتار محیطزیستی
رابطه بین رفتار محیطزیستی با میزان تفکر سیستمی و مسئولیتپذیری اجتماعی (موردمطالعه: کارکنان محیطزیست خراسان شمالی) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 89-102]
-
رفتار مصرف سبز
عوامل مؤثر بر مصرف سبز بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده ( مورد مطالعه: شهروندان شهر قزوین) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 59-70]
-
رفتارهای فرا محیطی
رفتارهای فرا محیطی کارکنان، رهبری تحولگرا و نقش واسط انگیزش درونی (موردمطالعه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 9-20]
-
رفتار واقعی
عوامل مؤثر بر مصرف سبز بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده ( مورد مطالعه: شهروندان شهر قزوین) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 59-70]
-
رهبری تحولگرا
رفتارهای فرا محیطی کارکنان، رهبری تحولگرا و نقش واسط انگیزش درونی (موردمطالعه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 9-20]
س
-
سازمانهای مردمنهاد
ارزشیابی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر جذب و ارتقای مشارکت سازمانهای مردمنهاد (NGOs) در فرایند مدیریت پسماند [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 87-102]
-
سرمایه اجتماعی
رفتارهای فرا محیطی کارکنان، رهبری تحولگرا و نقش واسط انگیزش درونی (موردمطالعه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 9-20]
-
سطوح یادگیری
نقش رسانههای دیداری پدیدههای غیرملموس جغرافیا بر سطوح یادگیری حیطه شناختی و عاطفی در دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 29-38]
-
سلسلهمراتب ارزشها
رابطه ارزشهای محیطزیستی با عزتنفس و متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 47-58]
-
سن
نگرش محیطزیستی و ارتباط آن با میزان دینداری در نورآباد ممسنی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-102]
-
سهراب سپهری
آموزش محیطزیست و شعر معاصر فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 49-62]
ش
-
شعر معاصر فارسی
آموزش محیطزیست و شعر معاصر فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
شهرستان دیواندره
نقش مجراهای آموزشی در بهبود مشارکت روستاییان در طرحهای حفاظت از محیطزیست (مورد مطالعه: شهرستان دیواندره) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 9-22]
-
شهرستان روانسر
اهداف، انگیزهها و موانع توسعه کشاورزی ارگانیک در شهرستان روانسر [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 63-76]
ط
-
طبیعتگرایی
آموزش محیطزیست و شعر معاصر فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
طراحی آموزشی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزشهای ضمن خدمت کارکنان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-142]
ع
-
عاطفی
نقش رسانههای دیداری پدیدههای غیرملموس جغرافیا بر سطوح یادگیری حیطه شناختی و عاطفی در دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 29-38]
-
عزتنفس
رابطه ارزشهای محیطزیستی با عزتنفس و متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 47-58]
-
عملیات مناسب کشاورزی (GAP)
مدلیابی اثربخشی منابع اطلاعاتی و کانالهای ارتباطی بر رفتار عملیات مناسب کشاورزی (GAP) در راستای توسعه پایدار باغات [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 71-88]
-
عملکرد محیطی
یکپارچگی مشارکت کارکنان با عملکرد محیطی با توجه به نقش استراتژیهای پیشگیرانه و دیدگاه مشترک (کارمندان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 115-128]
-
عناوین آموزش محیطزیست
نحوه گنجاندن عناوین آموزش محیطزیست در کتابهای درسی دوره متوسطه ایران و اولویتبندی عناوین مغفول [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 9-18]
-
عناوین مغفول
نحوه گنجاندن عناوین آموزش محیطزیست در کتابهای درسی دوره متوسطه ایران و اولویتبندی عناوین مغفول [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 9-18]
-
عوامل مؤثر بر فهم
بررسی فهم دانشجویان رشتههای کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه رازی از تنوعزیستی و عوامل مؤثر بر آن [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 39-48]
غ
-
غذای ارگانیک
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 49-62]
ف
-
فایده درک شده
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 127-142]
-
فعالیتهای ترویجی
واکاوی کاربرد ویژگیهای آموزش غیررسمی در فعالیتهای ترویجی: موردمطالعه مروجان کشاورزی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 37-48]
-
فقه
نقش قاعده فقهی لاضرر در مدیریت بحرانهای محیطزیستی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 127-146]
-
فناوری سبز
تحلیلی بر روشها و فناوریهای بهبوددهنده پاکسازی الکتروکینتیک در خاکهای آلوده به منظور دستیابی به فناوری سبز، گامی نوین در توسعه پایدار محیطزیستی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 71-86]
-
فهم
بررسی فهم دانشجویان رشتههای کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه رازی از تنوعزیستی و عوامل مؤثر بر آن [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 39-48]
ق
-
قابلیت استفاده مجدد بستهبندی
عوامل مؤثر بر ادراک مصرفکننده از قابلیت استفاده مجدد بستهبندی محصول(موردمطالعه: مصرفکنندگان شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 115-126]
ک
-
کشاورزی ارگانیک
اهداف، انگیزهها و موانع توسعه کشاورزی ارگانیک در شهرستان روانسر [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 63-76]
-
کشاورزان گندمکار
تبیین رفتار محیطزیستی کشاورزان گندمکار آبی: کاربرد تئوری ارزش-اعتقاد-هنجار [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 35-46]
-
کشاورزی پایدار
اهداف، انگیزهها و موانع توسعه کشاورزی ارگانیک در شهرستان روانسر [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 63-76]
-
کیفیت
مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
کلاس برخط
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
کلاس درس وارونه
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
کودکان پیشدبستان
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 115-126]
ل
-
لاضرر
نقش قاعده فقهی لاضرر در مدیریت بحرانهای محیطزیستی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 127-146]
م
-
مترو
بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانههای جمعی با نگرش محیطزیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران) [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
مجراهای آموزشی
نقش مجراهای آموزشی در بهبود مشارکت روستاییان در طرحهای حفاظت از محیطزیست (مورد مطالعه: شهرستان دیواندره) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 9-22]
-
محیطزیست
نگرش محیطزیستی و ارتباط آن با میزان دینداری در نورآباد ممسنی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-102]
-
محیطزیست
نقش مجراهای آموزشی در بهبود مشارکت روستاییان در طرحهای حفاظت از محیطزیست (مورد مطالعه: شهرستان دیواندره) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 9-22]
-
محیطزیست
نقش قاعده فقهی لاضرر در مدیریت بحرانهای محیطزیستی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 127-146]
-
محیطزیستی
بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانههای جمعی با نگرش محیطزیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران) [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
محیطزیست شهری
اثربخشی روش آموزشیSTAD در یادگیری مباحث محیطزیستی در دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-70]
-
مدیریت بحران
نقش قاعده فقهی لاضرر در مدیریت بحرانهای محیطزیستی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 127-146]
-
مدیریت پسماند
ارزشیابی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر جذب و ارتقای مشارکت سازمانهای مردمنهاد (NGOs) در فرایند مدیریت پسماند [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 87-102]
-
مدرسه طبیعت
مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 23-34]
-
مدل AHP
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 19-36]
-
مدل استرن
تبیین رفتار محیطزیستی کشاورزان گندمکار آبی: کاربرد تئوری ارزش-اعتقاد-هنجار [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 35-46]
-
مسئولیت اجتماعی
توسعه پایدار در پرتو انتخاب معیار برتر مسئولیت اجتماعی از دیدگاه خبرگان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 77-90]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
رابطه بین رفتار محیطزیستی با میزان تفکر سیستمی و مسئولیتپذیری اجتماعی (موردمطالعه: کارکنان محیطزیست خراسان شمالی) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 89-102]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی محیطزیستی
رابطه بین عوامل اجتماعی و روانشناختی با رفتار صرفهجویی انرژی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
مسئولیت مدیریتی
توسعه پایدار در پرتو انتخاب معیار برتر مسئولیت اجتماعی از دیدگاه خبرگان [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 77-90]
-
مشارکت
ارزشیابی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر جذب و ارتقای مشارکت سازمانهای مردمنهاد (NGOs) در فرایند مدیریت پسماند [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 87-102]
-
مشارکت روستاییان
نقش مجراهای آموزشی در بهبود مشارکت روستاییان در طرحهای حفاظت از محیطزیست (مورد مطالعه: شهرستان دیواندره) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 9-22]
-
مقولههای تنوعزیستی
بررسی فهم دانشجویان رشتههای کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه رازی از تنوعزیستی و عوامل مؤثر بر آن [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 39-48]
-
منابع اطلاعاتی و کانالهای ارتباطی
مدلیابی اثربخشی منابع اطلاعاتی و کانالهای ارتباطی بر رفتار عملیات مناسب کشاورزی (GAP) در راستای توسعه پایدار باغات [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 71-88]
ن
-
نیات رفتاری
عوامل مؤثر بر مصرف سبز بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده ( مورد مطالعه: شهروندان شهر قزوین) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 59-70]
-
نظریه ارزشی شوارتز
رابطه ارزشهای محیطزیستی با عزتنفس و متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر کرمان) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 47-58]
-
نظریه ذهن
مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 23-34]
-
نگرانیهای محیطزیستی
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
نگرش
بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانههای جمعی با نگرش محیطزیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران) [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
نگرش اخلاقی
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 49-62]
-
نگرش به محیطزیست
نگرش محیطزیستی و ارتباط آن با میزان دینداری در نورآباد ممسنی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-102]
-
نگرش محیطزیستی
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 127-142]
-
نگرش محیطزیستی
عوامل مؤثر بر ادراک مصرفکننده از قابلیت استفاده مجدد بستهبندی محصول(موردمطالعه: مصرفکنندگان شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 115-126]
-
نگرش مصرفکننده
عوامل مؤثر بر مصرف سبز بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده ( مورد مطالعه: شهروندان شهر قزوین) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 59-70]
-
نورآباد ممسنی
نگرش محیطزیستی و ارتباط آن با میزان دینداری در نورآباد ممسنی [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-102]
ی
-
یادگیری
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 19-36]
-
یادگیری
اثربخشی کستها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیطزیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 21-28]
-
یادگیری الکترونیکی
مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
یادگیری مشارکتی
مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیطزیست) [دوره 7، شماره 3، 1397-1398، صفحه 103-114]
-
یادگیری مشارکتی STAD
اثربخشی روش آموزشیSTAD در یادگیری مباحث محیطزیستی در دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-70]
-
یکپارچگی مشارکت کارکنان
یکپارچگی مشارکت کارکنان با عملکرد محیطی با توجه به نقش استراتژیهای پیشگیرانه و دیدگاه مشترک (کارمندان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 7، شماره 2، 1397-1398، صفحه 115-128]