آ
-
آگاهی از توسعه پایدار
سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]
-
آگاهی والدین
مقایسه میزان آگاهی والدین، دانشآموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیطزیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]
-
آلودگی محیطزیست
بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیطزیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]
-
آموزش
مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیطزیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]
-
آموزش
بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیطزیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]
-
آموزش
عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]
-
آموزش
تعیینکنندههای پایداری کشت گلخانهای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]
-
آموزش
مطالعه سطح نگرش زیستمحور دانشآموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]
-
آموزش سیار
کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیطزیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]
-
آموزش عالی
اولویتبندی گروههای تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]
-
آموزش عالی
کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیطزیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]
-
آموزش عالی کشاورزی
تعیین مؤلفههای تلفیق محتوای برنامه درسی میانرشتهای محیطزیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]
-
آموزش محیطزیست
بررسی تطبیقی آموزش محیطزیست در برنامهدرسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]
-
آموزش محیطزیست
تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیطزیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]
-
آموزش محیطزیست
طراحی الگوی برنامه درسی فعالیتهای فوقبرنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیطزیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]
ا
-
ایران
بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیطزیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]
-
ایران
طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]
-
ایران
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیطزیست در بین سالهای 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]
-
ارتباطات محیط زیستی
ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کمآبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]
-
ارزشهای محیطزیستی
مطالعه سطح نگرش زیستمحور دانشآموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]
-
انسان و محیطزیست
تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیطزیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]
ب
-
بحران کمآبی
ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کمآبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]
-
بحران محیطزیستی
تبیین جایگاه معنویت در چالشهای محیطزیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سهگانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
بررسی تطبیقی
بررسی تطبیقی آموزش محیطزیست در برنامهدرسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی فعالیتهای فوقبرنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیطزیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]
-
برنامهدرسی
بررسی تطبیقی آموزش محیطزیست در برنامهدرسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]
-
برنامه میانرشتهای تلفیقی
تعیین مؤلفههای تلفیق محتوای برنامه درسی میانرشتهای محیطزیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]
-
بعد محیطزیستی توسعه پایدار
مقایسه میزان آگاهی والدین، دانشآموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیطزیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]
-
بهزیستی
تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوریهای محیطزیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]
پ
-
پایداری
تعیینکنندههای پایداری کشت گلخانهای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]
-
پایداری محیطزیستی
تحلیل عوامل محیطزیستی مؤثر در اتخاذ سیستمهای اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]
-
پذیرش اجتماعی
نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]
ت
-
تحلیل شبکهای
طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکهای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]
-
تحلیل عاملی
تعیینکنندههای پایداری کشت گلخانهای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]
-
تحلیل محتوی
تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیطزیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]
-
تشکلهای محیطزیستی
عوامل تعیینکننده رفتارهای حفاظت از محیطزیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]
-
تفکر انتقادی
تبیین جایگاه معنویت در چالشهای محیطزیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سهگانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
تفکر فلسفی
تبیین جایگاه معنویت در چالشهای محیطزیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سهگانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
تفکر منطقی
تبیین جایگاه معنویت در چالشهای محیطزیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سهگانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
تکنیک TOPSIS و ANP فازی
تعیین مؤلفههای تلفیق محتوای برنامه درسی میانرشتهای محیطزیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]
-
توتفرنگی
واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توتفرنگی در بین کشاورزان توتفرنگیکار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]
-
توسعه پایدار
ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]
-
توسعه پایدار
ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کمآبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]
-
توسعه پایدار
اولویتبندی گروههای تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]
-
توسعه پایدار
سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]
-
توسعه پایدار
تبیین جایگاه معنویت در چالشهای محیطزیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سهگانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
توسعه پایدار محیطزیست
تعیین مؤلفههای تلفیق محتوای برنامه درسی میانرشتهای محیطزیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]
-
توسعه محیطزیستی پایدار
عوامل تعیینکننده رفتارهای حفاظت از محیطزیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]
-
تولیدات علمی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیطزیست در بین سالهای 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]
ج
-
جامعه مدنی
سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]
ح
-
حمایت اجتماعی
ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیتپذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]
خ
-
خاورمیانه
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیطزیست در بین سالهای 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]
-
خبر
ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کمآبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]
-
خرید سبز
بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]
د
-
دادههای تابلویی
مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیطزیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]
-
دانش
ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]
-
دانشآموزان و معلمان
مقایسه میزان آگاهی والدین، دانشآموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیطزیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]
-
دانشگاه پیام نور
بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]
-
دانشگاه سبز
طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]
-
دانش محیطزیستی
مطالعه سطح نگرش زیستمحور دانشآموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]
-
دوره ابتدایی
بررسی تطبیقی آموزش محیطزیست در برنامهدرسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]
-
دوره دوم ابتدایی
مقایسه میزان آگاهی والدین، دانشآموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیطزیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]
ر
-
رتوریک
ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کمآبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]
-
رشد اقتصادی
بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیطزیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]
-
رفاه
مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیطزیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]
-
رفتار روستاییان
عوامل تعیینکننده رفتارهای حفاظت از محیطزیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]
-
رفتارشناسی
نوعشناسی رفتارهای ناپایدار بهرهبرداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]
-
رفتار کشاورزان
نوعشناسی رفتارهای ناپایدار بهرهبرداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]
-
رفتار محیطزیستی
عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]
-
رفتار محیطزیستی
عوامل تبیینکننده نگرش و رفتار محیطزیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]
-
رفتار محیطزیستی
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی: مطالعهای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]
-
رفتار محیطزیستی کشاورزان
تحلیل رفتار محیطزیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
رقیبگرایی
تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوریهای محیطزیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]
س
-
سرمایه اجتماعی
سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]
-
سرمایههای روانشناختی
ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیتپذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]
-
سیستان و بلوچستان
اولویتبندی گروههای تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]
-
سیستم اطلاعاتی
تحلیل عوامل محیطزیستی مؤثر در اتخاذ سیستمهای اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]
-
سلامت
مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیطزیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]
-
سنندج
واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توتفرنگی در بین کشاورزان توتفرنگیکار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]
-
سواد اطلاعاتی
ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]
ش
-
شالیکاران
عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]
-
شهر پایدار
طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکهای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]
ع
-
علم سنجی
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیطزیست در بین سالهای 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]
-
عملکرد محیط-زیستی
مطالعه سطح نگرش زیستمحور دانشآموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]
-
عملکرد محیطزیستی
مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیطزیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی فعالیتهای فوقبرنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیطزیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]
ف
-
فعالیت فوقبرنامه
طراحی الگوی برنامه درسی فعالیتهای فوقبرنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیطزیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]
ک
-
کتاب درسی
تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیطزیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]
-
کرمانشاه
نوعشناسی رفتارهای ناپایدار بهرهبرداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]
-
کشاورزان
ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]
-
کشاورزان
واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توتفرنگی در بین کشاورزان توتفرنگیکار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]
-
کشاورزی پایدار
واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توتفرنگی در بین کشاورزان توتفرنگیکار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]
-
کشاورزی پایدار
عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]
-
کشاورزی پایدار
تعیینکنندههای پایداری کشت گلخانهای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]
-
کوزنتس
بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیطزیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]
گ
-
گروههای تحصیلی
اولویتبندی گروههای تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]
-
گلخانه
تعیینکنندههای پایداری کشت گلخانهای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]
م
-
محتوای برنامه درسی
تعیین مؤلفههای تلفیق محتوای برنامه درسی میانرشتهای محیطزیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]
-
محیطزیست
بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیطزیست در بین سالهای 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]
-
محیطزیست
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی: مطالعهای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]
-
مدارس پایدار
طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکهای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
تحلیل عوامل محیطزیستی مؤثر در اتخاذ سیستمهای اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]
-
مراکز خدمات درمانی
تحلیل عوامل محیطزیستی مؤثر در اتخاذ سیستمهای اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]
-
مسکن
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی: مطالعهای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]
-
مسئولیتپذیری محیط زیستی
ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیتپذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]
-
مشتریگرایی
تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوریهای محیطزیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]
-
مطلوبیت اجتماعی
نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]
-
منابع اطلاعاتی
عوامل مؤثر بر رفتار محیطزیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]
-
منابع اطلاعاتی و ارتباطی
عوامل تعیینکننده رفتارهای حفاظت از محیطزیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]
ن
-
ناپایداری
نوعشناسی رفتارهای ناپایدار بهرهبرداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]
-
نیت کشاورزان
تحلیل رفتار محیطزیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
نرمافزار Cmap
نوعشناسی رفتارهای ناپایدار بهرهبرداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]
-
نگرانی محیطزیستی
تحلیل رفتار محیطزیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
نگرش
واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توتفرنگی در بین کشاورزان توتفرنگیکار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]
-
نگرش
تحلیل رفتار محیطزیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
نگرش بازاری
بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]
-
نگرش زیستمحور
مطالعه سطح نگرش زیستمحور دانشآموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]
-
نگرش محیطزیستی
عوامل تبیینکننده نگرش و رفتار محیطزیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]
-
نگرش و آگاهی محیطزیستی
عوامل تعیینکننده رفتارهای حفاظت از محیطزیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]
-
نهاوند
مقایسه میزان آگاهی والدین، دانشآموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیطزیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]
ه
-
هماهنگی بین وظیفهای
تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوریهای محیطزیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]
-
هنجار ذهنی
تحلیل رفتار محیطزیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]
-
هنرجویان کشاورزی
عوامل تبیینکننده نگرش و رفتار محیطزیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]
-
هنرستان کشاورزی
عوامل تبیینکننده نگرش و رفتار محیطزیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]
ی
-
یادگیری ترکیبی
کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیطزیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]